SFO hverdag

Dagligdagen

Velkommen til Skårup Skoles SFO.  Her vil vi gerne fortælle om dagligdagen i SFO’en for at give jer et indtryk af børnenes dag.

Der er morgen SFO, som har åbent fra kl. 6.30 – kl. 7.50. Der serveres morgenmad fra ca. kl. 6.40 til  kl. 7.30, det kan f.eks. være lune boller, yoghurt og frugt.
En SFO dag starter når klassen har fri fra undervisning (en pædagog går ind i klassen og krydser børnene ind og fortæller samtidig om dagens aktiviteter).
Der bliver tilbudt forskellige slags aktiviteter hver dag. Det kan være kreativt værksted, hvor der bliver klippet, klistret, og malet. Det kan være forskellige lege i gymnastiksalen eller udenfor.

Aktiviteter udenfor: Her har børnene mulighed for at lege, bygge huler, køre moon-car, gå på artiststylter, spille fodbold, lege i sandkasse, lave bålaktiviteter og meget andet.

Aktiviteter indenfor: Her har børnene mulighed for at lege, spille, læse, synge, danse, male, knytte, væve, tegne osv.

SFO børn på legepladsen