Praktisk information

Mad
I morgen SFO’en serveres der morgenmad fra kl. 6.40 til kl. 7.30, det kan f.eks. være lune boller, yoghurt og frugt. Nogle børn har brug for ekstra madpakke til sidst på dagen.

Skiftetøj
Alle børn får ved SFO start udleveret en gaderobeplads. Man skal have skiftetøj med i SFO’en som passer til årstiden.

Sikkerhedsudstyr
Har dit barn legetøj, rulleskøjter, cykel eller andet med, skal barnet også selv medbringe sikkerhedsudstyr. Det er vigtigt at forældre selv laver en aftale med barnet om at bruge det medbragte sikkerhedsudstyr.

SFO børn på legepladsen

Sygdom
Vi vil gerne have besked hvis dit barn har smitsomme sygdomme eller andet f.eks. lus. Bliver dit barn syg i SFO’en kontakter vi dig.

Fødselsdag
Hvis dit barn inviterer hele klassen eller pigerne/drengene hjem til fødselsdag i SFO tiden, vil vi gerne vide det et par dage i forvejen. Så kan vi tage højde for evt. vikar påsætning og planlægningen af aktiviteter.

Med hensyn til afhentning:
Når barnet begynder i SFO’en udfylder forældrene en legeaftale som fortæller os hvem barnet må hentes af og følges med hjem. Giv os altid besked, hvis der er ændringer med hensyn til afhentning af jeres barn; hvis det skal gå selv, skal med en legekammerat hjem, eller hvis barnet bliver hentet fra skole.