SFO tider

Åbningstider, ferie og lukkedage

Åbningstider i hverdagen
I SFO’en er der morgenåben hver dag fra kl. 06.30 til kl. 7.50 Herefter åbner SFO’en efter endt undervisning.

Mandag til torsdag er der åben til kl. 16.45.
Fredag er der åben til kl. 16.

Åbningstider i ferien:
Mandag til torsdag er der åben kl. 6.30 til kl. 16.45.
Fredag er der åben kl. 6.30 til kl. 16.

Angående ferie: Når skolen holder ferie og ”skæve” fridage, beder vi jer om at skrive på Aula angående jeres barns mødetider. Se hvornår der er skoleferie her: http://www.svendborg.dk/borger/barn/mit-barn-og-skolen/skoleferie-ferieplan

Lukkedage
I SFO’en har vi lukket 2 uger i sommerferien, i 2024 er det i uge 29 og 30. Derudover er der lukket på grundlovsdag den 5. juni og fredag efter Kristi himmelfartsdag, samt mellem jul og nytår fra d. 24. december til d. 1. januar (begge dage inklusive).
I sommerferien (typisk uge 29 og 30) er det muligt at benytte en anden SFO, nærmere besked følger på Aula, når vi kommer tættere på sommerferien. Det samme gælder i dagene mellem jul og nytår.